Seminaril otsime vastuseid järgmistele küsimustele:
• Kuidas tehnoloogiat tarbija ostukäitumise mõjutajana võimalikult efektiivselt ära kasutada?
• Kuidas olla jaekaubandusvaldkonnas edukas ajal, mil kaubandus liigub üha enam e-kanalitesse?
• Kuidas kujuneb tarbija ostuteekond ning kuidas seda paremini kujundada?
• Millised on maksevahendite tulevikusuunad?
Seminari esinejad ja teemad (inglise keelsetel ettekannetel on sünkroontõlge eesti keelde):
Tarbija ostuteekond - millist rolli mängivad selles tavapoed ning e-poed?
Kaidi Reedi, iRetail Eesti OÜ, Eesti uuringujuht
Kaidi Reedi on iRetail Eesti uuringujuht. Tal on pikaajaline kogemus tarbijakäitumise ning neuroturunduslike uuringute juhtimises ja läbiviimises. Viimastel aastatel on ta keskendunud ennekõike tarbijate ostuteekonna uurimisele, seda nii traditsiooniliste uuringumeetodite kui ka jaekeskkonnas läbiviidavate pilgutestide abil.
Maksevahendid tarbija (digitaalses) rahakotis – tänased trendid ja tulevikusuunad
Rainer Olt, Eesti Pank, makse- ja arveldussüsteemide osakonna juhtivspetsialist
Rainer Olti ülesanne makse- ja arveldussüsteemide eksperdina on hoolitseda selle eest, et makseteenusepakkujad võimaldaksid eestimaalastel kasutada hästi toimivaid makseteenuseid ja arendaksid veelgi tõhusamaid ning omavahel koostoimivaid makselahendusi, mida saaks kasutada lisaks Eestile ka teistes riikides üle kogu Euroopa.
Digital Signage jaekaubanduses
Andres Pillart, Hansab AS, multimeedia ja makselahenduste valdkonnajuht
Ettekanne teeb ülevaate meie partnerite uusimatest Digital Signage lahendustest jaekaubandusettevõtetele, mis aitavad oma sõnumit paremini edastada.
Blending Physical & Digital Shopper Experiences
Paola Saponaro, NCR Corporation, EMEA Retail Business Consultant
NCR on pühendunud jaemüüjate aitamisele oma klientidele sujuva ostuteekonna loomisel. NCR tehnoloogiat kasutades tehakse miljoneid müügitehinguid üle maailma ning toetudes oma kogemusele, täiendab NCR pidevalt oma tehnoloogiat, et luua veelgi parem ostukogemus kliendile nii enne müügitehingut, müügitehingu ajal kui pärast seda. Oma ettekandes räägib NCR sellest, kuidas paremini ühendada digitaalne ja füüsiline kaubandus.
Omnichannel, Digitization and Electronic Price Tags in Retail
Fritz Hanzek, SES-imagotag GmbH, Senior Executive Vice President CEE
Jaemüüjad on olukorras, kus online kaubandus pakub igapäevaselt tugevat konkurentsi. Kaupmehed peavad suutma keskenduda oma klientidele, sest isiklik suhtlus ja personaalne lähenemine on see, mis loob kliendi jaoks erineva ostukogemuse. Elektroonilised hinnasildid loovad jaekaupmehe jaoks innovaatilise digitaalse strateegia, mis annab võimaluse ühendada olemasolevad müügikanalid üheks täiuslikuks süsteemiks.
How to give your customers the retail experience they deserve
Elias Sylwan, Extenda Retail AB, Business consultant & Product manager
Extenda Retail ettekanne räägib sellest, kuidas saate oma klientidele pakkuda parimat ostukogemust sõltumata sellest, kas klient sooritab ostu kauplusest koha pealt, e-poest või mobiilirakenduse kaudu.
Edikio Price Tag Solutions - Innovative and professional price tags
Johanna Schraffl-Grelier, Evolis, Sales Executive
Evolis on juhtiv plastikkaartide printerite tootja Prantsusmaalt ning oma ettekandes tutvustavad nad uut lahendust kaupmeestele - plastikust hinnasildid, mis on vastupidavad, lihtsalt puhastatavad ning mida saab ise lihtsalt kujundada ja printida.
From Clicks to Brick – winning in the experience economy
Rowley Smith, Glory Global Solutions GmbH, Regional Manager – EMEA
Füüsilise jaemüügikeskkonna areng ja kuidas parem ostukogemus aitab brändi lojaalsust luua.
Seminar on tasuta. Rohkem infot ja seminarile registreerimise vormi leiate SIIT.