Autor: Hansab AS • 1. juuni 2022

Hansab kutsub kaubandusega tegelevaid ettevõtteid seminarile "360° Kaubanduslahendused"

Hansab korraldab kaubandusettevõtetele suunatud seminari, mis toimub 9. juunil 2022 Kumu Kunstimuuseumis.

Nii nagu muutuvad tarbijate ootused kaupmeestele, peavad ajaga kaasas käima ka parimaid kogemusi toetavad tehnoloogilised lahendused ning teenused. Seminari läbivaks suunaks on jagada ideid, kuidas olla valmistunud ja võimalusel sammukene eespool. Vaatame, millised on parimad praktikad meie koostööpartnerite näidetel ning kuidas kastutatavaid ressursse optimeerida. Seminarile on oodatud kaubandussektori ettevõtete turundustegijad, arendusmeeskonnad, juhid ja strateegilised otsustajad – kasulikku infot lubame kõikidele.

Seminari esinejad ja teemad:

Maksekeskkond meie ümber ja tulevikus

Teet Puusepp, Eesti Pank, maksekeskkonna arendamise allosakonna juht

Ettekandes annan ülevaate eestlaste makseharjumustest ning Eesti maksekeskkonnast. Lisaks leiavad kajastamist tulevikusuunad.

Millised on 2022. aastal jaemüügisektori peamised väljakutsed ja kuidas aitavad meie lahendused neid leevendada?

Charlie Allen, Glory Global Solutions, äritegevuse juht (EMEA)

Oma ettekande esimeses osas vaatab Charlie, kuidas mõjutab jaekaubandust keskkond meie ümber – tööjõupuudus, ülemaailmne energiašokk, tarneahela raskused ning keskpankade rahaväljastamise karmimad reeglid.

Teises osas tutvustab ta mõningaid viise, kuidas Glory ja Acreleci partnerlus toetab edukalt jaemüügiettevõtteid, et aidata pakkuda automatiseeritumaid, sujuvamaid, tõhusamaid ja jätkusuutlikumaid äriprotsesse ning loomulikult meeleolukat ja paremal tasemel kliendikogemust.

Automaatse jaemüügi tulevik, mis on varustatud uue põlvkonna müügiautomaatidega

Eero Knuutila, Selfly Store lahenduste tarnimise ja operatsioonide direktor

Eero arutleb mehitamata intelligentse jaekaubanduse rolli ja trendide teemal. Ta jagab ka mõningaid Selfly Store'i kogutud teadmisi ja parimaid praktikaid.

Kaubanduslahenduste trendid ja võimalikud lahendused peamistele kaubandusettevõtete väljakutsetele

Ott Viirmann, Hansab AS kaubanduslahenduste valdkonnajuht

Milliste väljakutsetega seisavad silmitsi kaubandusettevõtted ning kuidas Hansabi poolt pakutavad lahendused toetavad äriprobleemide lahendamist? Räägime trendidest ja teeme ülevaate EuroCIS messil nähtust.

Paneeldiskussioon kliendianalüütika ja kliendikäitumise teemal

E-poe puhul on lihtne jälgida, kui palju on külastajaid, kui kaua nad poes aega veedavad, mida vaatavad, mis kanaleid kaudu poodi jõudsid jne. Aga tavapoe puhul? Mida ja kuidas mõõta, kuidas andmeid kätte saada ning mida nendega teha?

Modereerib:

Tanel Rebane, Analytical Alley juht

Osalevad:

Guido Pärnits, Ülemiste keskuse direktor

Katre Liiberg, Telia Eesti müügi- ja teenindusüksuse direktor

Teana Baskirtseva, Capfield OÜ, Lasnamäe Centrumi ja Nautica keskuse juht

Videovalve trendid, võimalused ja tulevik jaekaubanduses

Claus Rønning, March Networks Euroopa regiooni asepresident

Andmed, mida saame videost, suurendavad meie teadlikkust ning aitavad teha õigeid otsuseid. Claus Rønning on töötanud alates 2007. aastast jaekaubanduse, logistika ja tarneahelaga seotud väljakutsetega ning olnud videovalve sihipärase kasutamise propageerija.

E-kaubanduse viimase miili automatiseerimine

Ansi Arumeel, Retail Robotics tegevdirektori asetäitja

Koos e-kaubanduse kasvu, tööjõu saadavuse vähenemise ja keskkonna teadlikkuse suurenemisega, kasvab ka vajadus logistika protsesside efektiivistamise automatiseerimise suunas. Retail Robotics arendab selleks tehnoloogiaid ja investeerib võrgustikkesse. Ettekandes tuleb juttu antud tehnoloogiate rakendamisest Prantsusmaa näitel, kus rajamisel on jagatud ja automatiseeritud võrgustik toidukaupade kättetoimetamiseks.

Kuidas luua kestvat väärtust klientidele olukorras, kus kõik räägivad sama asja kohta sama asja samal ajal?

J.Margus Klaar, Brand Manual, kaasasutaja ja partner

Teenusedisain on kasutajakeskne äriarendusmetoodika, mis loob reaalset väärtust nii lõppklientidele kui ka ettevõttele endale. Samas nõuab teenusedisaini teistmoodi lähenemine ettevõttelt valmisolekut muutuda. Margus Klaar teenusedisaini ettevõtest Brand Manual toob näiteid nii era- kui ka avalikust sektorist, kuidas teenusedisaini rakendamine on loonud paradigma muutusi ning aidanud organisatsioonidel mõista, kus klientide jaoks tegelik väärtus peitub.

Seminar on tasuta. Rohkem infot ja seminarile registreerimise vormi leiate SIIT.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700