Samal ajal, kui ühisrahastuses on projektide vastu huvi suhteliselt leige, on LUMIORAV kaasanud investoreid edukalt ja ilma ühisrahastusplatvormide abita. Toome siinkohal välja 5 põhjust, miks kiiresti kasvav Lumiorava bränd on investoritele silma jäänud:
Lumiorava nimi toob naeratuse näole ja on hästi meeldejääv, lisaks saadab seda vahva positiivse sõnumiga maskott.
Magneesiumipuudus on suur probleem tänapäeva ühiskonnas ja see võib põhjustada paljusid terviseprobleeme, nende hulgas lihaskrampe, väsimust ja peavalu. Eriliselt suure magneesiumivajadusega on sportlased, kelle jaoks on tegemist kaks-ühes-lahendusega (keha hüdreerimine + magneesiumivajaduse katmine).
Lumiorava eesmärk on toota kõige kvaliteetsemaid tooteid ning informeerida kliente kuluefektiivselt – nende tiimis on pikaajalise valdkonna kogemusega inimesed ning edukad valdkonna ettevõtjad.
Lumiorava Magneesiumivesi on napilt aastaga saavutanud laialdase tuntuse ja ettevõte on suurendanud müügimahtu rohkem kui kolm korda. Seda kõike uue brändina ning piiratud eelarvega. Tänu suurepärasele maitsele ja kaasahaaravale disainile võlub see inimesi hetkega, olles juba tunnustatud Eesti Joogifestivali võitja tiitliga ning valitud ka Sauna-aasta joogiks 2023.
Magneesium on kvaliteetseks eluks vajalik kõigile ja kuna inimeste terviseteadlikkus on praegu kiiresti kasvamas, siis on Lumiorav valinud populaarse tervisetrendi, pakkudes inimestele päris lahendusi.
Võttes arvesse juba saavutatud tulemusi ning ettevõtte tulevikuplaane, on põhjust arvata, et Lumiorava näol võib tegemist olla järgmise Eesti brändi suure edulooga.
Tasub mainida, et Eesti suurim investorite sündmus – Investeerimisfestival 2023 on valinud just Lumiorava magneesiumivee kõigile osalejatele tervitusjoogiks.
Kui soovid Lumiorava eduloost osa saada, oled lahkelt palutud külastama veebilehte lumiorav.ee/investor – leiad sealt põhjalikku infot ettevõtte avatud investeerimisringi kohta!