• ST
  • 30.01.25, 10:29

Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri

Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.
Barbora algatusega "Anna Käppa" saab toetada varjupaikade koeri
  • Foto: Pixabay
Barbora ja MTÜ HappyDogFamily algatasid heategevusliku kampaania "Anna Käppa", mille raames saavad Barbora kliendid igapäevaostude sooritamise kõrval valida mitmesuguseid tooteid alates koeratoidust kuni erinevate koristustarvikuteni, mis on mõeldud koerte varjupaikadele.
Barbora juhatuse liikme Ljubov Seibaku sõnul on "Anna Käppa" algatuse eesmärgiks aidata varjupaikades viibivaid koeri koos HappyDogFamily'ga, kelle missiooniks on aidata varjupaigaelanikele uus kodu leida. Lisaks soovib ettevõte, et inimesed pööraksid rohkem tähelepanu kodututele lemmikloomadele, õpiksid neid märkama ning abistama.
"Kogu järgneva kuu vältel kuni veebruari lõpuni saavad kõik meie e-poe kliendid oma kodust toidukorvi täites lihtsa hiireklikiga ka head teha, valides spetsiaalselt märgistatud tooted, mille HappyDogFamily omakorda viib juba erinevatele koerte varjupaikadele," lausus Seibak. "Lisaks panustame ka oma kollektiiviga, seda nii läbi annetuste kogumise kui ka vabatahtlikena varjupaigas abiks käies."
"Anna Käppa" toodete valikus on erinevad koeratoidud ja maiustused, aga ka koerte mänguasjad ning tarbeesemed, mida varjupaigas vajatakse.
Veebruaris korraldab Barbora annetuste kogumise päevi, kus inimesed saavad kaubanduskeskuse parklas sel otstarbel kohale sõitnud autosse ise koerte mänguasju, toitu-maiustusi ja muud vajalikku tuua. Kaasatud on ka mitmed Barbora partnerid, et varjupaikadele suuremat tuge pakkuda.
Ljubov Seibak lisas, et Barbora panustab kampaaniaperioodi jooksul ka klientide teadlikkuse kasvu, jagades oma sotsiaalmeediakanalites varjupaikades olevate koerte lugusid koos piltidega, aitamaks omaltpoolt kaasa sellele, et hetkel koduta koerad endale uue ja heasüdamliku perekonna leiaksid.
Annetusi saab teha kuni 28. veebruarini, pärast mida antakse need üle MTÜ-le HappyDogFamily. Annetuste kogumise päevad avaldatakse jooksvalt Barbora Facebooki ja Instagrami lehtedel.
Lisainfo:
Jelizaveta Solonina
[email protected]
Turunduse projektijuht
Barbora

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele