Eestlane on nõudlik e‑ostleja, kelle jaoks peab olema kõik lihtne
Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime värske DPD e‑kaubanduse uuringu najal tarbijate harjumustest ja ootustest ning vaatame e‑kaupleja poolelt Baltikumi ülesele e‑kaubandusele. Selleks oleme saatesse kutsunud DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Sportland International Groupi turundus- ja e‑kaubandusjuhi Henri Kruuseli.
Pakiautomaatide maht tegi esimeses kvartalis kõigi aegade rekordi
Pakiautomaatide pakimaht kasvas esimeses kvartalis koguni 14,4%, mis tähendab, et võrreldes eelmise aasta sama ajaga saadeti üle 400 000 paki rohkem.
Kullerid ja pakiautomaadid on tulevaste ostupühade eel valmis
Novembris toimuvate e-smaspäeva ja musta reede kampaaniate ajal kasvavad e-kaubanduse ja pakkide saatmise mahud tavapärasega võrreldes hüppeliselt, mistõttu suurendab kulleri- ja logistikaettevõte DPD Eesti oma teenindusvõimekust ning palkab hooajalise lisatööjõuna 60 inimest.
Eesti e-ostleja on rohepöörde usku
DPD üleeuroopalise tarbijauuringu järgi üle poole Eesti e-ostlejatest ootavad kaubamärkidest ja ettevõtetest keskkonnaalast vastutust ning rohelist kaupade tarnimist.
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi arvates hakkab e-kaubandus lähiaastatel juba rohelisemaks muutuma. Tema sõnul hakkavad teemat endale rohkem teadvustama nii kaupmehed kui ka loomulikult tarbijad.
Roheline e‑kaubandus. Kuidas see võimalik on?
Tänases "E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates tuleb juttu sellest, kui roheline on e‑kaubandus ning kuidas ta saab keskkonnale väiksema jalajälje jätta. Saatesse oleme sellel teemal kutsunud vestlema DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Eesti E‑kaubanduse Liidu tegevjuhi Tõnu Väädi.