E.L.L. Kinnisvara: konkurentsis püsimiseks tuleb pidevalt keskustesse investeerida
Viie aasta jooksul plaanime enda viide keskusesse investeerida miljoneid eurosid, et püsida konkurentsis ja vastata tarbijate ootustele, rääkis E.L.L. Kinnisvara juhatuse liige Taavi Ojala.
H&M-i, Zara, Ikea ja Walmarti edulugudes ei mängi õnn rolli
Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa võttis ette neli suurt rahvusvahelist kaubandusettevõtet ning uuris, kui tõhusalt on neil korraldatud tarne ja logistika, mis on neile edu toonud. Tema sõnul saab neid õnnestumisi korrata igas tööstusharus.
EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme sõnul on EMT ja Elioni ühiskaupluste projekt ennast juba õigustanud ning ristmüügivõimalused on realiseerunud.
Kuidas tulla toime kiusliku kliendiga?
Kuigi probleemse kliendiga tegelemine on ettevõtte jaoks tüütu kohustus, mida parema meelega vältida, annavad kriitilised olukorrad väärtuslikku tagasisidet ning aitavad teenuseid paremaks lihvida.
“Kas juht ütleb tere?” ehk kuidas oleks töötada Tallinna Kaubamajas
Koolitaja Raimo Ülavere kirjutab Mindsweeper blogis, et kuidas on töötada Tallinna Kaubamajas, sest see on organisatsioonina Eestis kaheldamatult haruldus. Loe miks?
Hea teenindaja kuulab, naeratab ja teab kliendi soove
Tallinna Teeninduskooli kaubandusvaldkonna võistuse žürii ütles võistluse lõppedes, et hea teenindaja kuulab klienti, neratus suul, ja teab, mida talle pakub.