• 09.05.25, 14:03

Maksuvõlglaste TOP 5 | Suurema maksuvõlaga toidu- ja esmatarbekauplejad

Enamikel raskustes toidu- ja esmatarbekaupade müüjatel on maksuvõlad maksuametiga koostöös ajatatud. Ajatatud maksuvõlg näitab, et ettevõte deklareerib ja tasub makse ning ajatamine on märk riigi usaldusest ettevõtete juhtide suhtes, et nad suudavad raskused seljatada.
Ilukaubamaja Tradehouse’i juht Laura Kuldkepp
  • Ilukaubamaja Tradehouse’i juht Laura Kuldkepp
  • Foto: Liis Treimann
Soovid saada põhjalikku ülevaade sellest, mis toimub jae- ja hulgimüügi valdkonnas?
Tutvu kvartaliraportiga siin!

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.25, 12:13
Toidu- ja esmatarbekaupade müüjate käibe TOP 50 | Eesti tegijad kasvavad täistuuridel
Eesti toidu- ja esmatarbekaupade turu suurimad tegijad on kaotanud hoogu, samas kui väiksemad ja paindlikumad turuosalised kihutavad täistuuridel kasvu suunas, selgus viimases jae- ja hulgimüügi kvartaliraportist.
Uudised
  • 07.05.25, 13:28
Tarmo Toiger: aasta on kaupmeeste jaoks kujunemas väga raskeks
2025. aasta algas jaekaubanduses ettevaatliku tooniga – kasvunumbrid jäävad inflatsioonile alla ning tarbijate ostujõud kahaneb. Hinnatundlikkus süveneb, konkurents rahvusvaheliste tegijatega kasvab ning kaupmehed peavad otsima uusi viise, kuidas keerulistes oludes ellu jääda, rääkis KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger.
Uudised
  • 05.05.25, 13:40
Läheb asjaks: Euroopa Komisjon andis taanlastele loa Rimi Baltic 1,3 miljardiga ära osta
Euroopa Komisjon kinnitas, et Rimi Balticu omandamine Taani jaemüügiettevõtte Salling Grupi poolt ei kujuta ohtu ausale turukonkurentsile toidukaupade jaemüügiturul. Seega anti roheline tuli 1,3 miljardi euro suurusele tehingule, mille raames omandab Salling Grupp Rimi Balticu Rootsi kontsernilt ICA Gruppen.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele