Kaubandus.ee  • 29. oktoober 2007
Jaga lugu:

Järjest enam inimesi teeb ostuotsuse alles poes

Jaekaupmeeste pidevad soodusmüügikampaaniad mõjutavad inimesi oma ostuotsust alles poes tegema ja reklaam liigub massimeediast aina enam kauplustesse.

2003. aastast 2006. aastani on jaekaubanduse tele- ja raadioreklaamide maht kahekordistunud ja üle 50% reklaamidest rõhub odavale hinnale või allahindlusele TNS Emori Adexi andmetel. Kui 2004. aastal tegi ostuvaliku poes 67% inimestest, siis tänavu juba 70%. “Mida rohkem soodusmüügikampaaniaid tehakse, seda enam teevad inimesed oma ostuotsuse poes,” rääkis TNS Emori suunajuht Aivar Voog.

Mida enam teevad inimesed ostuotsuse poes, seda enam kauplustes ka reklaamitakse. Promotsiooniagentuuri Momentum tegevjuht Kristjan Kaleviste tõdes, et jaeturunduse trend on pidevalt tõusnud.

“Paulig tegi eelmisel aastal otsuse panustada rohkem jaemüüki massimeedia arvelt ja see tõstis Pauligi turuosa 24 protsendilt 37 protsendile,” tõi Kaleviste näite. Selliseid muudatusi teevad tema sõnul paljud rahvusvahelised brändid.

Loe pikemalt Äripäeva homsest turundusrubriigist.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt