Hawaii Expressi turundusjuhi Priit Salumäe
arvates mõjub napis riietuses naisterahvas reklaamis visuaalselt
nauditavalt ning toob rõõmu kõigile, ometi ei mõelda Hawaii Expressis
paljale naisele tema sõnul pointi juurde, vaid ikka
vastupidi.
"Me ei tee nii, et mõtleme paljale naisele point'i juurde, vaid ikka vastupidi, " rääkis Priit Salumäe aripaev.ee päevaküsimusele vastates napis rõivastuses naiste kohta reklaamis. Samas märkis ta, et kui räägime surfist või tantsutüdrukutest, siis on tema sõnul arusaadav, et paljast ihu peab kuskil olema.
Viimasel ajal on napis rõivastuses naised Hawaii Expressi reklaamidel Salumäe sõnul vähenenud. "Varem olid küll mõned reklaamid, kus napis rõivastuses naisi kasutati," rääkis Salumäe.
Tema sõnul pole alastuse vähenemine reklaamides tingitud asjaolust, et see ei sobi nende ettevõttele, või ei müü, pigem vastupidi. Kuid enne peab turundusjuhi sõnul olemas olema sobilik reklaami idee ning alles siis vaadatakse napi rõivastuse või ihu paljastamise järele.
"Talve chill'i reklaamis olid meil spordipesus mees ja naine ja neile ulatati paberist välja lõigatud riided, sellised, nagu nukkudel vanasti olid ," tõi Salumäe napi riietuse reklaamimise vajalikkust ja kohasust välja.
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.