Kaubandus.ee  • 30. jaanuar 2008
Jaga lugu:

Quelle juht: Eesti tootjad võiksid oma kosmeetikat rohkem tutvustada

Quelle OÜ juht Mari Rahumägi ütles, et Eesti tootjad võiksid oma kosmeetikat rohkem tutvustada, jagades näiteks tillukesi tootepakikesi väärt kraami proovimiseks.

Rahumägi rääkis, et ta ise pole Eesti kosmeetikat hämarast nõukogude ajast saati kasutanud. "Mul ei tule isegi ühtegi kaubamärki meelde, kas neid praegu üldse on? Hämaratel nõukogude aegadel sai ka eelistatud ikka muud kosmeetikat kui Orto toodetut, kui see vähegi võimalik oli."

Samas arvas populaarse postimüügikataloogi juht, et Eesti loodustooted vajavad praegusest rohkem reklaami. "Nad võiksid oma sampleid, väikesi tootepakikesi kuskile juurde panna, et inimesed saaksid proovida," rääkis Rahumägi ning lisas otsekui vabanduseks, "toidu poole pealt olen ma aga väga veendunud eestimaise kasutaja."

Äripäeva päevaküsimus "Kas te olete kasutanud Eesti kosmeetikat?" on ajendatud täna ilmunud Tööstuse kuukirja artiklist, mis räägib loodustoodetel põhineva Eesti kosmeetika võidukäigust.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt