Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Quelle juht: Eesti tootjad võiksid oma kosmeetikat rohkem tutvustada
Quelle OÜ juht Mari Rahumägi ütles, et
Eesti tootjad võiksid oma kosmeetikat rohkem tutvustada, jagades näiteks
tillukesi tootepakikesi väärt kraami proovimiseks.
Rahumägi rääkis, et ta ise pole Eesti kosmeetikat hämarast nõukogude ajast saati kasutanud. "Mul ei tule isegi ühtegi kaubamärki meelde, kas neid praegu üldse on? Hämaratel nõukogude aegadel sai ka eelistatud ikka muud kosmeetikat kui Orto toodetut, kui see vähegi võimalik oli."
Samas arvas populaarse postimüügikataloogi juht, et Eesti loodustooted vajavad praegusest rohkem reklaami. "Nad võiksid oma sampleid, väikesi tootepakikesi kuskile juurde panna, et inimesed saaksid proovida," rääkis Rahumägi ning lisas otsekui vabanduseks, "toidu poole pealt olen ma aga väga veendunud eestimaise kasutaja."
Äripäeva päevaküsimus "Kas te olete kasutanud Eesti kosmeetikat?" on ajendatud täna ilmunud Tööstuse kuukirja artiklist, mis räägib loodustoodetel põhineva Eesti kosmeetika võidukäigust.
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.