Suurtüki NK juht Viido Einer ütles, et
Kaubamajaga otsustati koostööd teha, kuna ettevõtte kiirus ja tempo aitab
Baltimaade turgudele jõuda.
Einer ütles, et põhjuseid oli mitmeid, miks kingaäri Kaubamajale müüdi. „Sobilik kokkulepe,“ kommenteeris ta napisõnaliselt müüki.
„Kingaäril läheb väga hästi ning raha pärast me ei müünud. Plaanime jätkata ja veelgi võimsamalt,“ ütles ta ning lisas, et Kaubamaja on üks suurimaid tegijaid kaubanduses, kelle on hästi läinud. Kaubamaja kasvu kiirus ja tempo ajendas Suurtüki kingaäri koostööle.
„Oleme 16. aastat Eesti turul olnud ning siin välja arenenud. Kõikides Eesti suurimates linnades on avatud meie kauplused ning ambitsioon on kogu Baltikumi jõuda,“ rääkis Einer.
„Jalatsid on ühed kaubaartiklid, mis kuluvad ja vajavad väljavahetamist. Samuti toodetakse üha rohkem kollektsioone,“ rääkis kingaäri juht.
„Lisaks moekusele ja välimusele on Baltimaade turgudel ruumi mugavusnišši arengule,“ kommenteeris Einer tulevikuväljavaateid.
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.