Autor: Kaubandus.ee • 25. märts 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Parel: teenindaja amet on Eestis tüütu viis rahateenimiseks

Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel ütles, et paraku on teenindaja amet Eestis paljudele vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks, kuid paranemise märke on juba näha.

Parel märkis, et tööjõukriisi valguses on teenindus Eestis alla käinud. Parel rääkis, et viimasel ajal jätab ta tippi ainult siis, kui teenindus on normaalne ning ka seda juhtub väga harva. „Paar aastat tagasi jätsin jootraha märksa sagedamini,“ lisas ta.

„Ei näe, et teeninduse kvaliteet võiks siin järsult paraneda, kuid paranemise märke on näha ja Kaubamaja saab juba täna teenindajaid valida,“ tunnistas Parel. „Paraku on teenindaja amet Eestis paljudele vaheetapp ning tüütu viis rahateenimiseks,“ tõdes ta.

„Mul tuleb koera saba kergitada, olen kohanud head teenindust Kaubamajas, kui ma veel ei töötanud seal,“ sõnas Parel.

„Teisena tuleb meelde Mack Bar-B-Que restoran Tartu maanteel. Seal on Eesti inimestel palju õppida, mida tähendab hea teenindus. Lisaks heale toidule käin seal ka hea teeninduse pärast,“ vastas Parel tänasele aripaev.ee päevaküsimusele „Kus oled head teenindust kohanud?“.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757