Prisma Peremarket sõlmis lepingu Soome
kinnisvaraarendajaga Vicus, mis asub arendama Narva ehitatavat
kaubanduskeskust.
Narva Prisma suuruseks on plaanitud 13 200 ruutmeetrit, millest müügipinda ligi 9000 m². Avatav hüpermarket annab Narvas tööd umbes sajale inimesele.
ASi Prisma Peremarket tegevdirektori Janne Lihavaineni sõnul on praegune majanduskeskkond väga soodne aeg laienemiseks. "Võrreldes veel aastataguse ajaga on läbirääkimistingimused märksa soodsamaks muutunud. Prisma eesmärk on pakkuda tarbijatele alati Eesti kõige soodsamat ostukorvi," kinnitas ta.
Narva näol on tegu esimese Prisma Peremarketi hüpermarketiga väljaspool Tallinna. "Narva Prisma üheks olulisemaks trumbiks on tema asukoht. Nimelt paikneb uus kaubanduskeskus Narva suurimas elamurajoonis," ütles Lihavainen.
Uue kaubanduskeskuse ehitus algab esialgsete plaanide kohaselt tänavu, valmimisajaks on seatud 2010. aasta lõpp. Projekteerimis- ja ehitustööd teostab AS Oma Ehitaja.
Narva Prisma sortiment ja üleehitus sarnaneb vastavatud Rocca al Mare Prisma hüpermarketile. Lisaks laiale valikule soodsa hinnaga toidukaubale on poes suur rõhk tarbekaubal.
Narva rajatava keskuse omanik Vicus Limited on Soome omanikele kuuluv kinnisvaraarendus- ning investeerimisettevõte, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ning Venemaal.
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti ja Venemaa turgudel. 2000. aastal tegevust alustanud Prisma Peremarket annab Eestis tööd enam kui 800-le inimesele.
Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena ASid Prisma Peremarket ja Sokotel, viimane Sokos Hotel Viru kaubamärgi all. Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.