Kaubandus.ee  • 30. märts 2009
Jaga lugu:

Majandussurutis soosib Eesti tuntud kosmeetikatootjaid

Praeguses majandussurutises on kohalike kosmeetikafirmade juhid ühed vähestest, kes julgevad tunnistada, et neil läheb hästi, sest tarbija otsib välismaise kalli sära asemel kodumaist taskukohasemat toodet.

"Muidugi vaatavad inimesed üha enam rahakotti ja teevad sealt avaneva pildi põhjal otsuseid," tõdes kosmeetika ja kodukeemia tootja AS Orto juht Gunnar Laas Postimehele. Võrreldes aastataguse ajaga on 22 miljoni kroonise aastakäibega Orto müük tänavu kolme esimese kuuga kasvanud 14 protsenti.

Laasi sõnul ei ole tarbekosmeetika valdkond majanduse muutuste suhtes nii tundlik kui näiteks autotööstus. Ka firma AC Nielsen uuring inimeste kriisiaegsetest tarbimisharjumustest näitab, et kui väljas einestamisest või elektroonikakaupade ostust loobutakse, siis kosmeetikakaupade seast hakatakse valima soodsama hinnaga tooteid.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt