Autor: Kaubandus.ee • 30. märts 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Majandussurutis soosib Eesti tuntud kosmeetikatootjaid

Praeguses majandussurutises on kohalike kosmeetikafirmade juhid ühed vähestest, kes julgevad tunnistada, et neil läheb hästi, sest tarbija otsib välismaise kalli sära asemel kodumaist taskukohasemat toodet.

"Muidugi vaatavad inimesed üha enam rahakotti ja teevad sealt avaneva pildi põhjal otsuseid," tõdes kosmeetika ja kodukeemia tootja AS Orto juht Gunnar Laas Postimehele. Võrreldes aastataguse ajaga on 22 miljoni kroonise aastakäibega Orto müük tänavu kolme esimese kuuga kasvanud 14 protsenti.

Laasi sõnul ei ole tarbekosmeetika valdkond majanduse muutuste suhtes nii tundlik kui näiteks autotööstus. Ka firma AC Nielsen uuring inimeste kriisiaegsetest tarbimisharjumustest näitab, et kui väljas einestamisest või elektroonikakaupade ostust loobutakse, siis kosmeetikakaupade seast hakatakse valima soodsama hinnaga tooteid.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757