Hoolimata märtsis toimunud kergest elavnemisest vähenes aprillis selle kauplusegrupi müük eelmise aastaga võrreldes 27%, märtsiga võrreldes oli languseks 1%, kommenteeris majandus- ja kommunikatsiooniministeerium täna avaldatud jaekaubanduse statistikat. Ebakindlates majanduslikes oludes ei osteta enam samal määral uusi kodumasinaid, kui vana veel töötab, samuti lükatakse tihti edasi remonti elamutes, et oma likviidsust tugevamana hoida.
Kiirenes ka tekstiilitoodete, rõivaste, jalatsite ja nahktoodete jaemüügi langus (-22%). Müüki ei aidanud oluliselt suurendada aprillis toimunud mitmed allahindluskampaaniad, märtsiga võrreldes kasvas müük vaid ühe protsendi võrra. Kuises võrdluses kasvas ettevõtete müügitulu enam kui 5%, mistõttu võib eeldada, et allahindlusprotsendid olid eelnevast kuust väiksemad. Farmaatsia- ja meditsiinikaupade, kosmeetika ja tualetitarvete jaemüük kukkus aastaga 11% ning jaemüük posti või interneti teel 35%.