Tarbijad on oma teenusevalikutes
teadlikumaks muutunud ja lahendavad tihti probleemid teenuse pakkujaga
tarbijakaitse poole pöördumata, kirjutab Postimees.
"Tarbijad on oma õigustest teadlikumad ning jõuavad ise teenusepakkujaga kokkuleppele, mistõttu pole neil otsest vajadust tarbijakaitseametisse pöörduda. Tavaliselt on teenusepakkuja olnud valmis pakkuma kompromissi - kas hüvitada kahju kinkekaardi või muu teenuse näol," ütles Kadri Kauksi tarbijakaitseameti avalike suhete osakonnast.
2009. aasta esimese poolaasta põhjal võib öelda, et kõige rohkem kaebuseid tuleb mitte teenuste, vaid just kaupade, eriti tehnikakaupade kohta, olgu nendeks siis arvutid, telefonid või kodumasinad.
Eelmisel aastal esitati tarbijakaitseametile kokku 2164 avaldust, millest lahendati 1957. Tarbijakaitseameti lahendatud avaldustest 207 edastati tarbijakaebuste komisjonile.