Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rimi müüs nelja päevaga üle 600 reisitoote
Esimese nelja päevaga on Rimides müüdud üle
600 reisitoote, mis näitab, et masu pole oluliselt vähendanud eestimaalaste
reisituhinat ja soodsama hinna korral ollakse altid kiirelt plaane tegema,
teatas Estravel täna.
Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul eelistavad inimesed hüpermarketist kõige enam osta spaapakette, kuid suur huvi on ka laeva- ja lennupiletite vastu. „Masu ajal koguvad populaarsust lühikesed nädalalõpureisid mõnesse Euroopa linna ja Rimis müügis olevad laeva- ja lennupiletid on ilmselt tänavu soodsaim võimalus oma plaanid teoks teha,“ märkis Rüütsalu.
Pärnus osutusid aga üle ootuste popiks paari päevaga läbi müüdud laevapiletite vautšerid, mistõttu Estravel pidi neid juurde tellima. „Kui suvel armastavad põhjanaabrid käia Pärnus puhkamas, siis sügisel ja talvel tundub olevat vastupidi,“ kommenteeris Rüütsalu.
Rimi ja Estravel alustasid 30. septembrist koostööprojektiga, mille käigus tulevad üle Eesti kõigis Rimi hüper- ja supermarketite kassades müügile tavapärasest soodsama hinnaga lennu- ja laevapiletid, spaapaketid ning puhkusereisid.
Reisiteenuste odavmüük kestab Rimi Tudish Piip kampaania raames kuni 13. oktoobrini.
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.