Kaubandus.ee  • 4. oktoober 2009
Jaga lugu:

Rimi müüs nelja päevaga üle 600 reisitoote

Esimese nelja päevaga on Rimides müüdud üle 600 reisitoote, mis näitab, et masu pole oluliselt vähendanud eestimaalaste reisituhinat ja soodsama hinna korral ollakse altid kiirelt plaane tegema, teatas Estravel täna.

Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuhi Mari-Liis Rüütsalu sõnul eelistavad inimesed hüpermarketist kõige enam osta spaapakette, kuid suur huvi on ka laeva- ja lennupiletite vastu. „Masu ajal koguvad populaarsust lühikesed nädalalõpureisid mõnesse Euroopa linna ja Rimis müügis olevad laeva- ja lennupiletid on ilmselt tänavu soodsaim võimalus oma plaanid teoks teha,“ märkis Rüütsalu.

Pärnus osutusid aga üle ootuste popiks paari päevaga läbi müüdud laevapiletite vautšerid, mistõttu Estravel pidi neid juurde tellima. „Kui suvel armastavad põhjanaabrid käia Pärnus puhkamas, siis sügisel ja talvel tundub olevat vastupidi,“ kommenteeris Rüütsalu.

Rimi ja Estravel alustasid 30. septembrist koostööprojektiga, mille käigus tulevad üle Eesti kõigis Rimi hüper- ja supermarketite kassades müügile tavapärasest soodsama hinnaga lennu- ja laevapiletid, spaapaketid ning puhkusereisid.

Reisiteenuste odavmüük kestab Rimi Tudish Piip kampaania raames kuni 13. oktoobrini.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt