• 06.11.12, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW teatas tugevast kasumist

Maailma suurim luksusautode tootja Bayerische Motoren Werke AG (BMW) teatas kolmanda kvartali 14protsendilisest kasumi tõusust, kuna kasv Hiinas ületas nõrkuse Euroopas.
BMW maksustamiseelne tulu (EBIT) tõusis 2 miljardi euroni eelmise aasta 1,76 miljardilt eurolt, teatas autotootja. Bloombergi küsitletud 11 analüütiku keskmine prognoos kvartalikasumiks oli 1,74 miljardit eurot. Autotootja käive kasvas 14 protsenti 18,8 miljardi euroni.
Tänu Hiinale on BMW jäänud enamjaolt puutumata eurotsooni võlakriisist, mille tõttu on Euroopa autoturg kogemas mitmekümne aasta suurimat langust. Kuid BMW juht Norbert Reithofer hoiatas nõrgenevate tingimuste pärast autoturul.
„Nagu ülejäänud sektor, oleme ka meie hakanud tundma mõningaid vastutuuli,” ütles Reithofer.
Aasta üheksa kuuga müüs BMW 1,11 miljonit sõidukit ning aasta lõpuks loodetakse müüa rohkem kui 1,7 miljonit sõidukit, mis oleks firmale uus rekord.
BMW on teatanud, et investeerib 200 miljonit eurot uue Brasiilia tehase rajamiseks, kus hakatakse tootma iga aasta 30 000 sõidukit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 08:00
Pühademüügid on tulemas. Kuidas vähendada e-poe kulusid?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele