Maarit Eerme • 22. aprill 2014
Jaga lugu:

Eesti e-kaupmees murdku Hiina e-poe edu

Tänasel Eesti e-kaubanduse aastakonverentsil rääkis Itella SmartPosti tegevjuht Risto Eelmaa, et Eesti e-kaupmehed peavad mõtlema, kuidas panna Eesti inimesi ostma kohalikest e-poodidest, sest viimasel ajal on Hiina e-kauplustest tulev pakimaht väga palju kasvanud.

„Hiina kaubanduse peamine kasvumootor on hetkel tasuta transport,“ rääkis Eelmaa. Lisades, et selle vastu saada on pakkuda klientidele samuti tasuta transporti, teostada kiiret tarnet, pakkuda emakeelset ja professionaalset klienditeenindust ning tarbijal peab olema lihtne kaupu tagastada. „Usun, et viimane on e-poe puhul väga oluline ostuotsuse tegemise meetod,“ ütles Eelmaa.

Eelmaa sõnul on eduka e-kaubanduse võtmesõnadeks usaldus, kiirus ja lojaalsus. „Usaldus on hakanud siin väikeste sammudega kasvama, kuid ei ole täna veel sealmaal, kus see olla võiks,“ ütles ta. Kinnitades, et kõik e-kaupmehed peaksid pöörama usalduse tekkimisele rohkem tähelepanu.

Teise edukuse võtmeks Eelmaa sõnul on kauba tarne kiirus, sest tarbijad soovivad kauba saada mõistliku aja jooksul kätte. „Internetist ostmine on impulssostu tegemine, ning tarbijad soovivad, et kaup kiiresti kohale jõuaks,“ selgitas Eelmaa tarbijate ootusi.

„Kolmas edukuse võtmesõna on kliendilojaalsus. Mis tähendab seda, et kui kliendil oli ostukogemus meeldiv, siis ta räägib sellest sõpradele ning tuleb hiljem ka kordusostu tegema,“ ütles ta. Lisades, et kliendi maksimaalse rahulolu nimel tuleb pingutada, sest sellest tekivad kordusostud ja lojaalsus.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt