• 01.10.14, 13:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statoil EXTRA lojaalsusprogramm teeb läbi põhjaliku uuenduse               

Statoil Fuel & Retail Eesti AS uuendab enda lojaalsusprogrammi Statoil EXTRA ning laiendab soodustusi mootorikütustele, kuumadele jookidele ja autopesule. Lisaks piisab edaspidi soodustuste saamiseks Swedbanki pangakaardi kasutamisest.
“Statoil EXTRA lojaalsusprogramm on kasutusel olnud juba 17 aastat. Nende aastate jooksul on klientide ootused ja tarbimisharjumused oluliselt muutunud ning värskendused on ühel ajahetkel möödapääsmatud,” ütles Statoil Fuel & Retail Eesti kaubandusdirektori kt Diana Veigel.
Uue püsikliendiprogrammi kontseptsiooni järgi muutub varem kehtinud kolme erineva tasemega lojaalsussüsteem ning kõik kliendid on edaspidi ühel ja samal lojaalsusprogrammi baastasemel, kuid mitmete soodustuste kasutusvõimalus sõltub konkreetse kliendi tarbimissagedusest.
Klientidele kindlasti rõõmu pakkuva võimalusena saab Statoil EXTRA lojaalsusprogrammis edaspidi osaleda ka kõigi Swedbanki pangakaartidega, mis hõlbustab lojaalsusprogrammis osalemist klientide jaoks veelgi. Statoil EXTRA uuenenud lojaalsusprogramm hakkab kehtima alates 1. oktoobrist 2014.
Statoil EXTRA lojaalsusprogrammiga liitunud nii endistele kui uutele klientidele hakkab kehtima kõigis Statoili täisteenindusjaamades miles kütuste ostul senine Kuldtaseme soodustus 2,3 eurosenti liitrilt, automaatjaamades – 1 eurosent liitrilt. Arvestades kliendi mootorikütuste tarbimisharjumusi, võimaldab uuenenud lojaalsusprogramm teha tulevikus kliendile personaalseid ja just temale sobivaid lisapakkumisi.
Teise muudatusena saavad 1. oktoobrist kõik Statoil EXTRA lojaalsusprogrammiga liitunud kliendid iga kuuenda tassitäie kohvi tasuta ning iga kolmanda autopesu poole hinnaga. “Sisuliselt saab klient kohvi hinnast ligi 20 protsenti alla, mis lihtsalt väljendub viie kohvi ostu järel võimalusena saada kuues kohv tasuta. Autopesu klient võib osta kaks kasvõi kõige odavamat autopesu ning kasutada kolmanda pesu puhul oma 50-protsendilist soodustust, valides sealjuures juba kallima pesuprogrammi,” selgitas Veigel.
Lojaalsusprogrammi uuendamisega avatakse igale olemasolevale ja uuele püsikliendile isiklik kasutajakonto, mida saab jälgida nii iseteenindusportaalis läbi veebi kui ka nutitelefonis Statoili mobiilirakenduse kaudu. Kontole hakatakse koguma nn “templeid” kohvi, autopesu ja kütuse ostude kohta ning klient saab ise jälgida, kui palju oste peab veel sooritama, et saada tasuta või allahindlusega toodet. Samuti näevad kliendid iseteenindusportaalis oma ostude ajalugu.
“Kuna lojaalsusprogrammi tingimused ning ka mõnede klientide andmed on meie andmebaasis muutmata olnud pea 17 aastat, palume kõiki olemasolevaid Statoil EXTRA kaardi omanikke külastada Statoili kodulehel iseteenindusportaali, kontrollida üle oma andmed, nõustuda uuenenud kasutustingimustega ning kinnitada sellega oma kliendikonto,” selgitas Veigel.
Koos lojaalsusprogrammi uuendamisega on üheks oluliseks muudatuseks võimalus kasutada Statoili lojaalsuskaardina ka Swedbanki pangakaarti. Lojaalsuskonto loomiseks ei pea klient ilmtingimata kasutama Statoil EXTRA kaarti, vaid saab lojaalsuskaardina kasutada ka kõiki Swedbanki pangakaarte. „Klientidele on see väga mugav lahendus, kuna üldjuhul on pangakaart enamikul meist alati kaasas,” lisas Veigel.
Lojaalsuskontole on võimalik lisada mitu kaarti, nii olemasoleva Statoil EXTRA kui ka kuni 9 Swedbanki pangakaarti. Veigeli sõnul sai esimeseks partneriks valitud Swedbank, kuna statistika järgi on üle 60% Eestis kasutuses olevatest pangakaartidest just Swedbanki väljastatud ning Statoili seob Swedbankiga pikaajaline varasem koostöö.
Alates 1. novembrist on kõikide lojaalsuskontole registreeritud kaartidega võimalik saada soodustust mootorikütuste ostul ka Läti ja Leedu Statoili teenindusjaamades, sest selleks ajaks on uus lojaalsusprogramm kasutusele võetud ka naaberriikides.
Lojaalsusprogrammiga liitumine uutele klientidele on võimalik Statoili teenindusjaamade kassas ning iseteenindusportaalis läbi veebi või mobiili, avades lojaalsuskonto ja sidudes selle pangakaardiga.
Statoil Fuel & Retail Eesti AS on juhtiv mootorikütuste ja esmatarbekaupade jaemüüja kokku 46 teenindusjaama ja kuue Statoil 1-2-3 automaatjaamaga. Ettevõttes töötab üle 550 inimese, neist ligi 500 teenindajat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.02.25, 09:20
Taldrikust sõltub elamus: kuidas Eesti restoranid nõusid valivad?
Toitlustussektoris edukas olemiseks tuleb pöörata tähelepanu paljudele detailidele. Andekas peakokk ja suurepärane meeskond tagavad toidu järjepideva kvaliteedi, teenindajad loovad meeldejääva elamuse ning sisekujundus koos õigesti valitud toidunõudega aitab kujundada restorani identiteeti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele