• 20.05.16, 09:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Emor: Balti riikide elanikele meeldib kaubandusettevõttetest kõige rohkem Maxima

Emori uuringust selgus, et Balti riikides peetakse meeldivaimateks brändideks Google’it, Facebooki, Swedbanki ning Maximat. Emori brändieelistuste uuring viidi läbi 2016. aasta jaanuarist aprillini ning igast Balti riigist küsitleti vähemalt 1000 inimest vanuses 15 – 65.
Maxima
  • Maxima Foto: Andras Kralla
„Google, Facebook, Swedbank ja Maxima kuuluvad meeldivaimate brändide esikümnesse kõigis kolmes Balti riigis,“ sõnas Emori uuringuspetsialist  Claudia Vihma. „Nii Eestis, Lätis kui ka Leedus on esikümnes vähemalt üks panganduse, kaubanduse ja telekommunikatsiooni ettevõte ning vähemalt mitu internetibrändi. Eesti ja Leedu esikümnes domineerivad internetibrändid, Läti eristub aga telekommunikatsiooni kaubamärkide tugevama positsiooni poolest.“
„Brändide nimekiri on koostatud eelmiste brändide edetabeli uuringute alusel. Igas riigis kaasati uuringusse ligi 150 kaubamärki. Esimeses voorus näidati vastajale juhuslikult moodustatud komplekte 30 kaubamärgi logo ja nimega ning paluti neist välja valida kuni 5 meeldivaimat. Teises voorus valis vastaja nendest kuni 25 tema väljavalitud brändist kuni 5 kõige meeldivamat. Vältimaks, et ükski oluline bränd välja ei jääks, andsime vastajale võimaluse nimekirja täiendada ja ise oma lemmik lisada, juhul kui see etteantud nimekirjast puudus,“ lisas Vihma
 

Seotud lood

Uudised
  • 27.05.16, 13:46
Emor: Eesti kõige mainekam kaubandusettevõte on Prisma
Emori iga-aastast suurettevõtete maineindeksi pingerida juhib esmakordselt RMK (Riigimetsa Majandamise Keskus) ning TOP5 mahtus ainukese kaubandusettevõttena Prisma Peremarket.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele