• 17.06.16, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Asjade asemel müü kliendile aega

Turundusest rääkides peame enamasti silmas asjade müüki, unustades kõnekäänu, et aeg on raha.
Ettevõtja ja investor Raivo Hein soovitab turundada kliendile mitte väärt asju, vaid hoopis aega.
  • Ettevõtja ja investor Raivo Hein soovitab turundada kliendile mitte väärt asju, vaid hoopis aega. Foto: Meeli Küttim
Ettevõtja ja investor Raivo Hein soovitab enda kogemuse põhjal pakkuda turundajatel kliendile mitte väärt asju, vaid hoopis aega.
"Rikkus on mõnus asi ja kõik tahavad olla rikkad," rääkis Hein finantssektori müügi edulugude konverentsil. "Seetõttu mõõdetakse rikkust sageli rahas." Tegelikult peaks Heina sõnul rikkust mõõtma hoopis ajas. Sellele vihjab ka kõnekäänd "aeg on raha".
Hein nentis, et aeg on raha ja rikkus on aeg. "Mida rohkem on aega tegeleda sellega, mida tahate, seda rikkam olete," märkis Hein, soovitades rõhuda kliendiga suheldes mitte asjadele ja nende headusele, vaid ajale, mida need aitavad kokku hoida või võimalusele saavutada finantsvabadust ehk ajas mõõdetavat rikkust. 
 
Autor: Tea Taruste, Äripäeva kaasautor

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele