• 09.11.17, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui palju on kasvanud valmistoidu müük?

Uurisime jaekettide esintajatelt, kui palju on neil aastaga kasvanud valmistoidu müük ning mis on kõige müüdavam toode selles kategoorias?
Rimi pitsa
  • Rimi pitsa Foto: Raul Mee
Coop Eesti kommunikatsioonijuht Martin Miido: Coopi kauplustes on valmistoidu müük kasvanud tublisti üle 10%. Meie kõige populaarsemad tooted on kartulipüree ja ahju­kartul.
Maxima Eesti operatsioonidirektor Makro Põder: Koheseks tarbimiseks mõeldud toidud aina koguvad populaarsust. Meie kaupluste ostustatistika põhjal saame kinnitada, et võrreldes möödunud aastaga on tänavu valmistoitude tarbimine kasvanud keskmiselt 6% võrra.
Kõige suuremat huvi tunnevad Eesti inimesed ikka ja jälle selliste valmistoitude vastu nagu salatid ja soojad toidud. Sadade toodete hulgast kõige populaarsemad on kartuli-vorsti- ja veise­lihasalatid ning kodused kotletid ja grillkana. Üha enam nõutud on võileivad ja küpsetised.
Rimi Eesti Food kommunikatsiooni­spetsialist Katrin Bats: Valmistoidu müük võrreldes varasemate aastatega on kasvanud koguni 25,68%. Konkreetselt Rimi köögi toodetest müüme enim kana­pitsat, singi-šampinjonipitsat, kartuliputru ning grillkanatooteid. Toidugruppidest on populaarseimad Rimi pitsad ja salatibaar.
Selveri kommunikatsioonispetsialist Karl-Villiam Vaserik: Selveri müüdavaim valmistoit on kartulipüree. Esimesel üheksal kuul oleme seda müünud 150 000 kg ja üle poole miljoni euro eest. Aastaga on Selveri valmistoidu müük kasvanud kümnendiku võrra.
Prisma Peremarketi ostuosakonna kate­gooriajuht Janika Kattai: Prisma kauplustes on valmistoidu müük 2017. aastal võrreldes 2016. aasta sama ajaga vähenenud 3%. Väga populaarne on meie sushi-baar, mis on laiendanud meie valmistoidu ostjaskonda ja muutnud mugavamaks võimaluse saada kiiresti head ja tervislikku toitu.
Valmistoidu populaarsust mõjutab ka hinnakujundus ja meie praeguses hinnagarantiis on näiteks Usina salat, millele tagame püsivalt soodsa hinna kuni detsembri alguseni.
ABC Supermarketsi juhatuse liige Andrus Põld: Solarise Toidupoes, Delice Toidupoodides ja Comarketites on selle ja eelmise aasta võrdluses valmistoitude müük kasvanud 7%. Lõppeva aasta kõige müüdavam toode on kartuli-juustuvorm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele