Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nestle müüs kommiäri Ferrerole
Nestle teatas, et on otsustanud USA kommiäri maha müüa Ferrerole, vahendab Bloomberg.
Nestle müüs kommiäri Ferrerole Foto: EPA
Piimašokolaadi leiutamisega tuntuks saanud Nestle on teada andnud, et plaanib keskenduda tervislikumatele ning kiiremini kasvavatele tootegruppidele, näiteks kohvile, lemmikloomade toidule ning veele. Nestle on tõdenud, et klientide huvi suhkrust pungil jookide vastu on märkimisväärselt vähenenud ning janukustutajana eelistatakse üha enam vett.
Nestle müüb Ferrerole maha USAs tuntud kommibrändid nagu Butterfinger ning Baby Ruth. “Me oleme USAsse investeerimisest endiselt väga huvitatud,” on Nestle USA osakonna juht Paul Grimwood öelnud.
Näib, et USA šokolaadiäril on üpris kehvad päevad. Hershey on koondanud 15% oma töötajatest ning Lindt & Spruengli teatasid viimase üheksa aasta kõige kehvemast käibekasvust.
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.