Kaubandus.ee  • 13. juuni 2018
Jaga lugu:

Coopi maine tööandjana kasvas hüppeliselt

Kantar Emori igakevadises tööandjate maine uuringus hoiab juba viiendat aastat järjest esikohta Eesti Energia. Kaubandusettevõtetest on kõige suurema positiivse muudatuse läbi teinud Coop Eesti, tõustes pingereas üheteistkümne koha võrra.

Coop Eesti juhatuse esimees Jaanus Vihand  Foto: Andras Kralla

„Coop Eesti on viimasel ajal silma paistnud oma äri laiendamisele ja klientide paremale, kiiremale ja sujuvamale teenindusele suunatud tegevustega (siia kuuluvad nt tegevuse laiendamine finantsvaldkonda, võimaluse loomine sularaha väljavõtmiseks poekassast, plaan tuua e-poe lisateenusena turule nutikapid jne) ning see on kuvandit Coopist kui arengule suunatud tööandjast kindlasti oluliselt parandanud,“ kommenteeris Kantar Emori uuringuekspert Lele Aak. Teine suur tõusja on olnud rahvusvahelisi karjäärivõimalusi pakkuv Transferwise.

Suurima languse on aga läbi teinud Circle K, kõik kaardistatud kütusemüüjad jäävad tööandjatena pingerea teise poolde. Teenindaja töö tanklaketis tundub inimestele vähem köitvam kui suurtes teenindusettevõtetes nagu Telia ja Swedbank, samas on töö kütusemüügiettevõttes atraktiivsem kui kaubanduskettides.

Esiviisikusse kuuluvad veel Tallink, Skype, Riigimetsa Majandamise Keskus ehk RMK ja Viking Line. Skype, mis jäi eelmisel aastal napilt esiviisikust välja, on nüüd tõusnud viie parima hulka Tallinna Sadama asemele. Tudengite sihtrühmas juhib eelistatud tööandjate pingerida jätkuvalt Skype.

Kantar Emori tööandjate maine trendiuuring toimus juba 13. aastat. 50 mainekamat tööandjat seadsid aprillis–mais 2018 pingeritta 1597 palgatöötajat üle Eesti.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee