Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Toidutööstuse kasvav trend: näputoit
Atria müügidirektori Meelis Laande sõnul on toidutööstuses kasvav trend näputoitude tootmiseks, kuna üha enam tarbijaid eelistab söögiriistu mittevajavaid kiireid ja maitsvaid suupisteid.
Seetõttu investeeris Atria Eesti esimese lihatööstusena uusimasse vorstikestade tehnoloogiasse, mis on uudne kõikides Balti- ja Põhjamaades. Uue tehnoloogia abil valmistatakse Eesti esimesi Maks & Moorits snäkkvorste, mille kestana kasutatakse pruunvetikatel baseeruvat imeõhukest läbipaistvat kesta.
Laande sõnul investeeris Atria uue tehnoloogia kasutuselevõttu, et tuua turule uued peenikesed snäkkvorstid, mille nišš on Eestis seni täitmata. “Tegemist on kõige uuema ja innovaatilisema vorstikestade tehnoloogia ja tootega kodumaistelt lihatööstustelt. Lettidelt leiab küll Poola tootjate omi, ent kodumaiseid snäkkvorste pole uue tehnoloogia abil seni toodetud,” ütles Laande. Laande sõnul on snäkkvorstikesed eesti tarbijatele harjumuspärase maitsega ning imeõhukese kestaga.
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.