Autor: Mait Kraun • 19. november 2018

Viis trendi, kuidas tehisintellekt jaekaubandust kujundab

Tehisintellekt on aina rohkem hakanud jaemüügisektorit mõjutama, kirjutab portaal Inc.com.
Foto: Pixabay.com

Viimase viie aasta jooksul (2013–2018) on tehisintellekti arendavad idufirmad kogunud turgudelt 1,8 miljardi ulatuses investeeringuid, tehinguid on tehtud kokku 374, selgub uuringufirma CB Insightsi andmetest.

Aktiivsus on kasvanud suuresti tänu Amazonile, kes sunnib jaemüüjaid konkurentsis püsimiseks ümber tegema nii e-kaubanduse kui ka füüsiliste poodide strateegiaid. Prognoositakse, et Amazoni turuosa e-kaubanduse müügis on 2018. aastaks ligi 50 protsenti, kogu jaemüügist moodustavad nad aga 5 protsenti, selgub eMarketeri andmetest.

Viis suurimat trendi, kuidas tehisintellekt jaemüügi sektorit täpselt mõjutab:

1. Müügiriiulite haldamine paraneb

2. Nutikamad ilutooted

3. Tehisintellektist abiline ei ole piisav

4. Kassadeta poed võivad vähendada varguseid

5. Toidu kohaletoomine toimub juhita sõidukiga

Loe Äripäevast pikemalt trendidest, kuidas tehisintellekt jaemüügi sektorit mõjutab.

PS! 6. detsembril toimub konverents Andmemajandus 2018 "Unistamisest konkreetsetele tegudele: kuidas andmeteadust praktikas kasutada". Vaata lähemalt ja registreeru SIIN.

Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700