Maarit Eerme • 16 august 2019

Tootetekstides too välja kliendi kasu

Loovkirjutaja, tekstitoimetaja ning Äripäeva Akadeemia koolitaja Marianne Liiv rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et tootetekstide kirjutamine ei ole kerge ülesanne. Need peavad panema kliendi ilma süütundeta ostma.

Foto: Pixabay.com

„Kui tundub, et ees on tohutu tööpõld, siis tuleb hakata pihta ühe toote haaval ning soovitatavalt sealt, kus on kasumlikum tootegrupp.“ Liivi sõnul peab tootetekstide kirjutamine olema läbimõeldud tegevus.

„Tootetekstid peaksid olema piisavalt põhjalikud, kuna poes on tarbijatel võimalik tooteid katsuda ja käes hoida aga e-poes see võimalik ei ole. Käes hoidmise osa peab kätte tooma pildimaterjal. Tootetekstid peavad olema kui poemüüja, kes vastab kliendi küsimustele ja võtab ära ostja süütunde,“ rääkis Liiv.

„Toote kirjeldus hakkab sellest, et kirjutaja kujutab ostjat ette ehk kes seda toodet ostab.“ Liiv ütles, et tekstis tuleb kindlasti välja tuua kliendi kasu. Tema sõnul vajab ostja nii emotsiooni ja kasu. „Ost tehakse ikkagi emotsiooni põhjal, aga klient peab endale ratsionaalselt põhjendama, miks ta seda teeb. Põhjenduse jaoks on aga kliendil tarvis fakte ning hea tootekirjeldus koosneb tooteomadustest ja tootekasust.“

Tule koolitusele: Tootetutvustuste kirjutamine

Järgmine koolitus toimub 16. jaanuar 2020

Kuula alates 73. minutist, kui palju võiks tootekirjeldused maksma minna, kui seda sisse tellida.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700