Autor: Kaubandus.ee • 12. september 2019

Soomlaste Hobby Hall töötab nüüd eestlaste loodud platvormil

Alates suvest töötab mullu Hansapostiga ühinenud Soome legendaarne veebikaubamaja Hobby Hall Eesti IT-firma Finestmedia loodud platvormil, tänu millele saavad põhjanaabritest veebiostlejad nautida senisest ligi kümme korda laiemat kaubavalikut.
Foto: kuvatõmmis

Hansaposti asutaja ja juhatuse liikme Taavi Rajuri sõnul on Eesti suurim e-ostukeskkond teinud viimaste aastatega läbi suure arenguhüppe, tänu millele on platvorm muutunud oluliselt tõhusamaks ja äri tulusamaks.

„Hansaposti e-poes müüdavate toodete valik on kasvanud varasemaga võrreldes ligi kümnekordseks ning see on aidanud meil paari aastaga käibe sisuliselt kahekordistada. Hansaposti ja Lätis samal platvormil töötava Xnet.lv edukas kogemus lõi hea pinnase ka Hobby Halli ostukeskkonna põhjalikuks upgrade’iks. Põhjalik ärianalüüs näitas, et meie platvormile üleminek aitab muuta Hobby Halli keskkonda klientidele lihtsamaks ja funktsionaalsemaks, partneritele mugavamaks ning majandamise mõttes oluliselt tõhusamaks,“ selgitas Rajuri.

Tema sõnul on Hobby Hall uus platvorm igati kenasti käivitunud ning lisaks Soome ostlejatele osaks saanud laiemale kaubavalikule on enamus seni Hobby Halli keskkonnas müüdud tooteid nüüd saadaval ka Hansaposti veebipoes. „Ühine platvorm aitab kaasa sellele, et kaubavalik nii Eesti, Läti kui ka Soome lehel täieneb iga päev,“ lisas Rajur.

Finestmedia veebikaubanduse juhtivkonsultandi Martin Londi sõnul on Hansaposti platvormi kasutuselevõtmine Soomes olnud keeruline, kuid inspireeriv ülesanne. Ligi aasta aega kestnud arendustööde käigus viidi Hobby Hall keskkond üle EPiServeri platvormile, integreeriti Soome logistika-, tarne- ja dropship partnerid, lokaliseeriti tootereeglid, tarnetsoonid ning loodi toimivad makse- ja järelmaksu lahendused. Lisaks migreeriti andmed ja SEO.

„Finestmedia loodud Hansaposti platvorm on kahtlemata tänasel e-kaubandusmaastikul üks võimekamaid lahendusi. Hansaposti leht vahendab tooteid enam kui 160 tarnijalt, kes saadavad platvormile igal aastal umbes 810 000 toodet. Veebipoe kasutajaliidese taga on tegelikult üle 20 integratsiooni erinevate tarne-, logistika- ja maksepartneritega, mis aitavad kaasa sellele, et ostu sooritamine oleks lihtne, tarne kiire ning võimalike probleemide lahendamine samuti sujuv,“ rääkis Lond.

„Hansaposti veebipood on tõestus sellest, et hästi toimiv platvorm ei aita vaid tõhusamalt tegutseda ja käivet kasvatada, vaid see loob ka uusi äriperspektiive. Meil on väga hea meel, et saime aidata Hansapostil jätkata Eesti veebikaubanduse lipulaeva edulugu põhjanaabrite juures,“ ütles IT-ettevõtte esindaja.

Hobby Hall ja Hansapost ühinesid möödunud aasta märtsikuus, mil ühinemislepingu kohaselt soetas Eesti suurim veebikaubamaja Hansapost 46 protsenti Soome kaubandusettevõttest. Loodud ühendettevõttest kuulub 46 protsenti Soome pereettevõttele SGN Group, kaheksa protsenti kuulub ettevõttele Four P&P Consulting OY’le. Ühinemise järel säilitasid ettevõtted kohalikud kaubamärgid: Hobby Hall Soomes, Hansapost Eestis ning Xnet ja Upstore Lätis. 1992. aastast alates Eestis tegutsenud Hobby Hall lahkus Eesti turult 2009. aastal, mil otsustati keskenduda äritegevusele Soomes.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757