Räägel meenutab, et ühel päeval saatis klient talle foto toote täiendustest, mille ta oli talle teinud. Räägel pidas neid suurepärasteks ja leidis kohe lisavidinatele tootja.
„Just tänu sellele hakkas minu toode teistest erinema ja suuresti tänu sellele tegin ma ka sellise exit’i ehk ettevõtte müügi,“ on ta tänulik. Ta lisas, et Amazoni ettevõtteid ei müüda suure kordajaga ning tema äri hind oli 1,5-kordne aastakasum. Räägeli sõnul on Amazoni äriga seotud suured riskid ja seetõttu on ka kordaja tavaettevõtte omast väiksem.
Loe Ärilehest pikemat lugu Alvar Räägeli ja Amazoni vägivaldsest suhtest, mis lõppes edukalt.
Kuula Alvar Räägeli soovitusi Äripäeva raadio saates „E-kaubaduse areng ja tulevik“, mis oli eetris august 2018.
Kuula ka 8.10.2019 eetris olnud raadiosaadet, kus üks edukamaid Amazoni platvormil müüjaid Viktor Villand jagab enda nõuandeid.