Autor: Maarit Eerme • 31. märts 2020

Kriis sunnib looma ja korrastama e-poodi

Eesti e-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas kriisis on üks võitja e-kaubandus. Tarbijamugavus muutub kriisis palju, sest paljud ettevõtted on sunnitud e-poode avama.

„Enne koroonakriisi oli Eesti e-kaubanduse maht kogu jaekaubandusest umbes 10%, siis praegu on e-kaubanduse osakaal paljudel kauplejatel 100%, kuna see on praeguses olukorras ainuke võimalus midagi müüa,“ ütles Väät ning lisas, et hetkel ostetakse kõige enam toitu ja esmatarbekaupu. Tema sõnul kasvab e-kaubanduse maht igal aastal 25-35%.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757