• 31.03.20, 12:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriis sunnib looma ja korrastama e-poodi

Eesti e-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuidas kriisis on üks võitja e-kaubandus. Tarbijamugavus muutub kriisis palju, sest paljud ettevõtted on sunnitud e-poode avama.
Kriis sunnib looma ja korrastama e-poodi
„Enne koroonakriisi oli Eesti e-kaubanduse maht kogu jaekaubandusest umbes 10%, siis praegu on e-kaubanduse osakaal paljudel kauplejatel 100%, kuna see on praeguses olukorras ainuke võimalus midagi müüa,“ ütles Väät ning lisas, et hetkel ostetakse kõige enam toitu ja esmatarbekaupu. Tema sõnul kasvab e-kaubanduse maht igal aastal 25-35%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele