Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallink: kordades kasvanud e-müük ei asenda muu äritegevuse puudumist
Tallinki e-poe tehingute arv ja külastuste arv on võrreldes veebruari kuuga kasvanud mitmekordseks, kuid Tallink Grupi e-kaubanduse juhi Sven-Erik Veimeri sõnul ei kompenseeri see ligilähedaseltki pardamüügi ja muu äritegevuse puudumist.
Veimer rääkis, et üha enam sooritatakse Tallinki e-poest oste mobiilse seadmega ning väga tugevalt on kasvanud nõnda nimetatud diivanilt ostmine, eriti just hilisõhtul.
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.