• 07.04.20, 17:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink: kordades kasvanud e-müük ei asenda muu äritegevuse puudumist

Tallinki e-poe tehingute arv ja külastuste arv on võrreldes veebruari kuuga kasvanud mitmekordseks, kuid Tallink Grupi e-kaubanduse juhi Sven-Erik Veimeri sõnul ei kompenseeri see ligilähedaseltki pardamüügi ja muu äritegevuse puudumist.
Sven-Erik Veimer
  • Sven-Erik Veimer
  • Foto: Tallink
Veimer rääkis, et üha enam sooritatakse Tallinki e-poest oste mobiilse seadmega ning väga tugevalt on kasvanud nõnda nimetatud diivanilt ostmine, eriti just hilisõhtul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele