Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tallink: kordades kasvanud e-müük ei asenda muu äritegevuse puudumist
Tallinki e-poe tehingute arv ja külastuste arv on võrreldes veebruari kuuga kasvanud mitmekordseks, kuid Tallink Grupi e-kaubanduse juhi Sven-Erik Veimeri sõnul ei kompenseeri see ligilähedaseltki pardamüügi ja muu äritegevuse puudumist.
Veimer rääkis, et üha enam sooritatakse Tallinki e-poest oste mobiilse seadmega ning väga tugevalt on kasvanud nõnda nimetatud diivanilt ostmine, eriti just hilisõhtul.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.