• 07.05.20, 13:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wolt ja Bolt päästavad restoranimaailma

Restoranide maastikult on tulnud selle kriisi ajal mitmeid huvitavaid välgatusi, milledest nii mõnestki võib saada uus normaalsus tulevikus või vähemalt pikema aja vältel. Vapiano restoranide turundusjuht Älian Mägi kirjutab kogemusest, kui mõned nädalad tagasi restoran avati ning hakati toitu kaasa müüma.
Vapiano edukal taasavamisel mängis olulist rolli Wolt ja Bolt
  • Vapiano edukal taasavamisel mängis olulist rolli Wolt ja Bolt
  • Foto: Erik Prozes
Selge on see, et lähiajal kogunemisi ei toimu ja kui ka võib, siis inimesed on alalhoidlikud ja restoranid inimestest pungil olema ei saa. Hea uudis on aga see, et inimesed hindavad aina enam valmis toitu ja toidu koju tellimise võimalust. Saame seda nüüd omast kogemusest täiesti kindlalt kinnitada, sest Vapiano avas taas oma esimese restorani kaasa tellimusteks ja positiivne vastuvõtt meie fännide poolt ületas kõiki ootusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele