Restoranide maastikult on tulnud selle kriisi ajal mitmeid huvitavaid välgatusi, milledest nii mõnestki võib saada uus normaalsus tulevikus või vähemalt pikema aja vältel. Vapiano restoranide turundusjuht Älian Mägi kirjutab kogemusest, kui mõned nädalad tagasi restoran avati ning hakati toitu kaasa müüma.

- Vapiano edukal taasavamisel mängis olulist rolli Wolt ja Bolt
- Foto: Erik Prozes
Selge on see, et lähiajal kogunemisi ei toimu ja kui ka võib, siis inimesed on alalhoidlikud ja restoranid inimestest pungil olema ei saa. Hea uudis on aga see, et inimesed hindavad aina enam valmis toitu ja toidu koju tellimise võimalust. Saame seda nüüd omast kogemusest täiesti kindlalt kinnitada, sest Vapiano avas taas oma esimese restorani kaasa tellimusteks ja positiivne vastuvõtt meie fännide poolt ületas kõiki ootusi.
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.