Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pärnits: Maailmakuulsad brändid võivad Eestist lahkuda
Eestis esindatud maailmakuulsad brändid võivad raskuste korral hakata siinset tegevust lõpetama, kuna Eestis ja ka Baltikumis laiemalt ei ole piisavalt palju tarbijaid, ütles Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.
Keskuse juhi sõnul on kaks esimest avamispäeva olnud ilusamad, kui nad arvasid. „Me ootasime vähem inimesi, kui lõpuks kokku tuli. See näitab, et inimesed on hästi toimivaid kauplusi oma igapäeva elus vaja.“
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.