• 14.05.20, 17:55

Eriolukorra ostuhitid – esimesel kuul sisekujundustarbed ja nüüd aiakaubad

Pea kaks kuud kestnud eriolukord ja inimeste kodusviibimine tõi kaasa ka märkimisväärse tarbimiskäitumise muutumise kodu- ja ehituskaupade sektoris – kuni aprilli alguseni andis mullusega võrreldes tooni erinevate sisekujundus- ja viimistluskaupade ostmine, viimastel nädalatel on aga näha tuntavat nõudluse kasvu aiakaupade ja- tarvete järele.
K-Rauta kauplustes langes kaupluste külastajate arv ligi poole võrra.
  • K-Rauta kauplustes langes kaupluste külastajate arv ligi poole võrra. Foto: Andras Kralla
„Sunnitud kodusviibimine ja liikumispiirangud on mõistetavalt muutnud ka inimeste ostukäitumist – inimesed käivad poes vaid vajadusel ning oste tehakse väga läbimõeldult,“ kommenteeris K-rauta kaupluseid opereeriva Kesko Senukai Estonia juht Donatas Zalobaitis. „Teisalt koorub viimase kahe kuu statistikast selgelt, et kodusolemine on toonud kaasa märkimisväärse korrastus- ja remonditööde kasvu.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 17:21
Selveri pagaritooted vallutavad turgu
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele