• 14.05.20, 17:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eriolukorra ostuhitid – esimesel kuul sisekujundustarbed ja nüüd aiakaubad

Pea kaks kuud kestnud eriolukord ja inimeste kodusviibimine tõi kaasa ka märkimisväärse tarbimiskäitumise muutumise kodu- ja ehituskaupade sektoris – kuni aprilli alguseni andis mullusega võrreldes tooni erinevate sisekujundus- ja viimistluskaupade ostmine, viimastel nädalatel on aga näha tuntavat nõudluse kasvu aiakaupade ja- tarvete järele.
K-Rauta kauplustes langes kaupluste külastajate arv ligi poole võrra.
  • K-Rauta kauplustes langes kaupluste külastajate arv ligi poole võrra.
  • Foto: Andras Kralla
„Sunnitud kodusviibimine ja liikumispiirangud on mõistetavalt muutnud ka inimeste ostukäitumist – inimesed käivad poes vaid vajadusel ning oste tehakse väga läbimõeldult,“ kommenteeris K-rauta kaupluseid opereeriva Kesko Senukai Estonia juht Donatas Zalobaitis. „Teisalt koorub viimase kahe kuu statistikast selgelt, et kodusolemine on toonud kaasa märkimisväärse korrastus- ja remonditööde kasvu.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele