Üha suureneva tarbimise tingimustes on oluline rääkida pakendite vähendamisest ja loodussäästlikkust eluviisist. On aga üks kaubagrupp, kus pakenditest loobumine võib teha karuteene - selleks on toidukaubad. Miks on toidukaupu vaja pakendada ja kuidas Eesti toidutootjad pakendamisse suhtuvad?
Toidukaupade pakendamise peamine eesmärk on kaitsta toitu saastumise ja roiskumise eest ning seeläbi vältida ohte inimese tervisele. Viiruspandeemia ajal räägiti palju ka pakendite pesust ja desinfitseerimisest – see näitab selgelt kui oluline on, et pakend kaitseks toiduained, mida sööme, et need ei puutuks kokku väliskeskkonnast pärit haigustekitajatega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.