• 15.05.20, 12:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakendiga või pakendita? Toidukaupade pakendamine kaitseb tarbija tervist

Üha suureneva tarbimise tingimustes on oluline rääkida pakendite vähendamisest ja loodussäästlikkust eluviisist. On aga üks kaubagrupp, kus pakenditest loobumine võib teha karuteene - selleks on toidukaubad. Miks on toidukaupu vaja pakendada ja kuidas Eesti toidutootjad pakendamisse suhtuvad?
Pakendiga või pakendita? Toidukaupade pakendamine kaitseb tarbija tervist
  • Foto: Raul Mee
Toidukaupade pakendamise peamine eesmärk on kaitsta toitu saastumise ja roiskumise eest ning seeläbi vältida ohte inimese tervisele. Viiruspandeemia ajal räägiti palju ka pakendite pesust ja desinfitseerimisest – see näitab selgelt kui oluline on, et pakend kaitseks toiduained, mida sööme, et need ei puutuks kokku väliskeskkonnast pärit haigustekitajatega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele