Autor: Maarit Eerme • 15. mai 2020

Regulaarsed ostlejad on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga

Eestis moodustavad kõigist ostlejatest regulaarsed e-ostlejad 38% ning nad teevad aasta jooksul keskmiselt 30 ostu. DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd ütles, et need inimesed on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga. Loe, mida regulaarsed e-ostlejad just e-poes hindavad.
Foto: Freepik.com

DPD Baltikumi äriarenduse juhi Margot Heinsalu sõnul on Eestis hakanud inimesed rohkem e-kanali kaudu ostma kui varem. Praegune koroonakriis võib tema hinnangul kogu praeguse pildi järgmise aasta uuringuks sassi ajada. Täna teevad inimesed rohkem e-poest oste, kui eelnevalt. „Koroonaviirus tuli äkitselt ning keegi ei ennustanud, et e-kaubanduse areng hokikepina üles poole lendab. Mis saab peale koroonat, ei tea keegi, kuid eelnevale tasemele see tase ei lange.“

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757