• 15.05.20, 15:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Regulaarsed ostlejad on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga

Eestis moodustavad kõigist ostlejatest regulaarsed e-ostlejad 38% ning nad teevad aasta jooksul keskmiselt 30 ostu. DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd ütles, et need inimesed on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga. Loe, mida regulaarsed e-ostlejad just e-poes hindavad.
Regulaarsed ostlejad on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga
  • Foto: Freepik.com
DPD Baltikumi äriarenduse juhi Margot Heinsalu sõnul on Eestis hakanud inimesed rohkem e-kanali kaudu ostma kui varem. Praegune koroonakriis võib tema hinnangul kogu praeguse pildi järgmise aasta uuringuks sassi ajada. Täna teevad inimesed rohkem e-poest oste, kui eelnevalt. „Koroonaviirus tuli äkitselt ning keegi ei ennustanud, et e-kaubanduse areng hokikepina üles poole lendab. Mis saab peale koroonat, ei tea keegi, kuid eelnevale tasemele see tase ei lange.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele