• 15.05.20, 15:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Regulaarsed ostlejad on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga

Eestis moodustavad kõigist ostlejatest regulaarsed e-ostlejad 38% ning nad teevad aasta jooksul keskmiselt 30 ostu. DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd ütles, et need inimesed on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga. Loe, mida regulaarsed e-ostlejad just e-poes hindavad.
Regulaarsed ostlejad on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga
  • Foto: Freepik.com
DPD Baltikumi äriarenduse juhi Margot Heinsalu sõnul on Eestis hakanud inimesed rohkem e-kanali kaudu ostma kui varem. Praegune koroonakriis võib tema hinnangul kogu praeguse pildi järgmise aasta uuringuks sassi ajada. Täna teevad inimesed rohkem e-poest oste, kui eelnevalt. „Koroonaviirus tuli äkitselt ning keegi ei ennustanud, et e-kaubanduse areng hokikepina üles poole lendab. Mis saab peale koroonat, ei tea keegi, kuid eelnevale tasemele see tase ei lange.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.12.25, 12:05
Selveri jõululettidel kolm pidulikku praadi ja söödavad päkapikumütsid – peakokk jagab nippe, kuidas jõululauda stressivabalt planeerida
Jõulud lähenevad ja koos nendega ka mitu suurt küsimust: mida seekord jõululauale panna, kes selle valmis teeb ja kuidas toitu säästlikult planeerida? Selveri lihameistrid ja pagarid on sel aastal aitamas nii traditsiooniliste maitseelamuste kui ka üllatavate uuendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele