Eestis moodustavad kõigist ostlejatest regulaarsed e-ostlejad 38% ning nad teevad aasta jooksul keskmiselt 30 ostu. DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd ütles, et need inimesed on e-kaupmehe jaoks kulla hinnaga. Loe, mida regulaarsed e-ostlejad just e-poes hindavad.
DPD Baltikumi äriarenduse juhi Margot Heinsalu sõnul on Eestis hakanud inimesed rohkem e-kanali kaudu ostma kui varem. Praegune koroonakriis võib tema hinnangul kogu praeguse pildi järgmise aasta uuringuks sassi ajada. Täna teevad inimesed rohkem e-poest oste, kui eelnevalt. „Koroonaviirus tuli äkitselt ning keegi ei ennustanud, et e-kaubanduse areng hokikepina üles poole lendab. Mis saab peale koroonat, ei tea keegi, kuid eelnevale tasemele see tase ei lange.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.