Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Altia Eesti soovib kasvatada oma turuosa siseturul
Alkohoolsete jookide tootmise ja hulgimüügiga tegeleva Altia Eesti müügitulu jäi eelmisel aastal tunamullusega samale tasemele. 2019. aastal jõudis ettevõte kasumisse.
Altia Eesti kasum 2019. aastal oli 670 tuhat eurot, mis on põhiliselt tingitud suurenenud müügitulust ja muutunud müügikanalite struktuurist. 2019. aasta oldi aktiivne müügis ja turunduses. Tasakaalustatud tooteportfell tagas võimaluse töötada efektiivselt ja fokuseeritud iga toote ja kliendiga.
Jaekaubandustehnoloogia ettevõte StrongPoint paigaldas Norras asuvale ettevõttele robotlao, mis on kohandatud spetsiaalselt külmutatud toodete ladustamiseks ja tellimuste ettevalmistamiseks. Tegu on olulise sammuga automatiseeritud laolahenduste valdkonnas, mis suurendab toidulogistika tõhusust.