Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Altia Eesti soovib kasvatada oma turuosa siseturul
Alkohoolsete jookide tootmise ja hulgimüügiga tegeleva Altia Eesti müügitulu jäi eelmisel aastal tunamullusega samale tasemele. 2019. aastal jõudis ettevõte kasumisse.
Altia Eesti kasum 2019. aastal oli 670 tuhat eurot, mis on põhiliselt tingitud suurenenud müügitulust ja muutunud müügikanalite struktuurist. 2019. aasta oldi aktiivne müügis ja turunduses. Tasakaalustatud tooteportfell tagas võimaluse töötada efektiivselt ja fokuseeritud iga toote ja kliendiga.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.