• 03.06.20, 16:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ostukorv suurenes, külastuskordade arv vähenes

Kantar Emori ostukäitumise uuring näitab, et kriisi ajal käisid inimesed oluliselt vähem tavapoodides, ostsid küll rohkem korraga, aga jätsid korvist välja impulssostud.
Ostukorv suurenes, külastuskordade arv vähenes
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Koroonaviiruse kriisi ja eriolukorra tippajal muutus inimeste ostukäitumises kõige rohkem poes käimise sagedus, selgub Toidutööstuse liidu poolt tellitud ja uuringufirma Kantar Emori läbi viidud küsitlusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele