• 03.06.20, 16:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ostukorv suurenes, külastuskordade arv vähenes

Kantar Emori ostukäitumise uuring näitab, et kriisi ajal käisid inimesed oluliselt vähem tavapoodides, ostsid küll rohkem korraga, aga jätsid korvist välja impulssostud.
Ostukorv suurenes, külastuskordade arv vähenes
  • Foto: Raul Mee, fotograaf
Koroonaviiruse kriisi ja eriolukorra tippajal muutus inimeste ostukäitumises kõige rohkem poes käimise sagedus, selgub Toidutööstuse liidu poolt tellitud ja uuringufirma Kantar Emori läbi viidud küsitlusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.10.25, 14:38
E-kaubanduse tagastused: kulu, kohustus või võimalus?
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele