TTJA jälgis 1,5 kuu jooksul, kuidas kauplejad annavad tarbijatele lepingueelselt teavet (sh hinnateavet), avalikustavad sooduskampaaniate reklaammaterjale, teavitavad inimesi soodustingimustel müügist ning milliseid kauplemisvõtteid nad seejuures kasutavad.
Kokku kontrollis TTJA kuut suuremat ettevõtet (K-Rauta, Bauhof, Bauhaus, EhituseABC, Espak, Decora), külastas 13 kauplust Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis ning jälgis viit e-kauplust (www.k-rauta.ee, www.bauhof.ee, www.bauhaus.ee, www.ehituseabc.ee, www.decora.ee). Selle käigus kontrolliti 504 toodet, mis valiti juhuvalimi alusel kaheksast valdkonnast – tööriistad, valgus ja elekter, kodu- ja sisustuskaubad, seina- ja põrandakatted, vannituba ja küte, aiakaubad, viimistlusvahendid, üldehitusmaterjalid. Kokku tuvastati 70 rikkumist ja 17 erineva ebaausa kauplemisvõtte kasutamist.