Kiirmoebrändi Zara omanik Inditex teatas, et investeerib selliste brändide nagu Zara ja Bershka laiendamisse pea 3 miljardit dollarit, et laiendada nii veebipoode kui ka füüsilisi kauplusi, kirjutab Bloomberg.
Zara kauplus Kanadas, Torontos.
Foto: Reuters/Scanpix
Karantiini tõttu oli kahe kuu jooksul suletud pea 90% Inditexi kauplustest. Ettevõte otsib seega kõiki võimalusi, et oma äri taas käima saada. Nii plaanib suurfirma umbes miljard dollarit suunata veebiärri ning ülejäänud umbes kaks miljardit omakorda füüsiliste kaupluste arengusse järgmise kolme aasta jooksul.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.