Kiirmoebrändi Zara omanik Inditex teatas, et investeerib selliste brändide nagu Zara ja Bershka laiendamisse pea 3 miljardit dollarit, et laiendada nii veebipoode kui ka füüsilisi kauplusi, kirjutab Bloomberg.
Karantiini tõttu oli kahe kuu jooksul suletud pea 90% Inditexi kauplustest. Ettevõte otsib seega kõiki võimalusi, et oma äri taas käima saada. Nii plaanib suurfirma umbes miljard dollarit suunata veebiärri ning ülejäänud umbes kaks miljardit omakorda füüsiliste kaupluste arengusse järgmise kolme aasta jooksul.
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.