• 26.06.20, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspertide soovitused: kuidas e-pood kasutajasõbralikumaks muuta

Kuus oma ala eksperti jagasid E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil soovitusi, kuidas e-pood paremaks muuta.
Ekspertide soovitused: kuidas e-pood kasutajasõbralikumaks muuta
Nõuandeid jagatakse üldise kliendi teekonna, SEO, tootekirjelduste, analüütika, disaini ja klienditeeninduse kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele