• 26.06.20, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspertide soovitused: kuidas e-pood kasutajasõbralikumaks muuta

Kuus oma ala eksperti jagasid E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil soovitusi, kuidas e-pood paremaks muuta.
Ekspertide soovitused: kuidas e-pood kasutajasõbralikumaks muuta
Nõuandeid jagatakse üldise kliendi teekonna, SEO, tootekirjelduste, analüütika, disaini ja klienditeeninduse kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele