• 26.06.20, 13:42

Ekspertide soovitused: kuidas e-pood kasutajasõbralikumaks muuta

Kuus oma ala eksperti jagasid E-kaubanduse kasutajakogemuse konverentsil soovitusi, kuidas e-pood paremaks muuta.
Ekspertide soovitused: kuidas e-pood kasutajasõbralikumaks muuta
Nõuandeid jagatakse üldise kliendi teekonna, SEO, tootekirjelduste, analüütika, disaini ja klienditeeninduse kohta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele