Kaspar Allik • 26 juuni 2020
Uudised
Ainult tellijale

H&M müük kukkus kvartaliga poole võrra

Rõivabrändi H&M müük langes koroonakriisi seni rängimate liikumispiirangutega teises kvartalis 50 protsendi võrra ning kvartal lõpetati kahjumis.

H&M kauplus  Foto: Erik Prozes

Üldise müügi kõrval kasvas samas veebimüük, mis kerkis 36%. Koroonakriisi tõttu olid aprilli keskel ligi 80% ettevõtte poodidest suletud.

VORMISTA TELLIMUS JA SAAD LIGIPÄÄSU:
  • valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
  • Jaga lugu:
    KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

    Kaubandus.ee toetajad:

    Maarit Eerme
    Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700