• 26.06.20, 09:30

H&M müük kukkus kvartaliga poole võrra

Rõivabrändi H&M müük langes koroonakriisi seni rängimate liikumispiirangutega teises kvartalis 50 protsendi võrra ning kvartal lõpetati kahjumis.
H&M kauplus
  • H&M kauplus
  • Foto: Erik Prozes
Üldise müügi kõrval kasvas samas veebimüük, mis kerkis 36%. Koroonakriisi tõttu olid aprilli keskel ligi 80% ettevõtte poodidest suletud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele