Autor: Kaspar Allik • 26. juuni 2020

H&M müük kukkus kvartaliga poole võrra

Rõivabrändi H&M müük langes koroonakriisi seni rängimate liikumispiirangutega teises kvartalis 50 protsendi võrra ning kvartal lõpetati kahjumis.
H&M kauplus
Foto: Erik Prozes

Üldise müügi kõrval kasvas samas veebimüük, mis kerkis 36%. Koroonakriisi tõttu olid aprilli keskel ligi 80% ettevõtte poodidest suletud.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757