Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pesubränd Marc & Andre müügitulu vähenes
Marc & Andre moebrändi all ranna- ja alusrõivaid tootev ning müüv Ma Fashion Holdingu müügitulu kahanes möödunud aastal ligi 16%.
Ma Fashion Holdingu juhatuse liige Mart Sillaots Viru Keskuse kaupluses
Foto: Andras Kralla
2019. aastal toodi turule uus tootegrupp – fitness- ja kašmiirrõivad, mis said tarbijate seas populaarseks. Ka teised pesubrändid toodavad üha rohkem fitness rõivakollektsioone.
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.