• 29.07.20, 13:24

ShiShi tegi aegade parima tulemuse

Taivo Pilleri ja Mart Haberi osalusega disainifirma ShiShi jaoks oli 2019. aasta seni kõige edukam ajaloos. Suurim müük läheb USAsse.
Shishi pood ja ladu Noblessneri kvartalis.
  • Shishi pood ja ladu Noblessneri kvartalis.
  • Foto: Liis Treimann
ShiShi kasvatas oluliselt jaemüügi käivet seoses kolimisega Tallinnas Noblessnerisse, kirjutab ettevõte aastaaruandes. Käive kasvas ka hulgimüügis olulistel turgudel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele