Rimi Eesti Food asendas vanad plastikust aknaga pagaritoodete kotid 100% paberist kottide vastu ning säästavad sellega 14 tonni plastikut aastas, sõnas Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
„Varem kuulusid meie pagaritoodete kotid segapakendi hulka, sest neil olid kilest aknad. Nüüd on pakendite arendusega sinnamaani jõutud, et saadaval on ka läbipaistvast paberist aknaga paberkotte,“ lausus Bats. „Tänu uuele pakendile hoiame ainuüksi Eestis kokku aastas 14 tonni plastikut ning kogu Baltikumi peale moodustab see 70 tonni (Lätis 43 ja Leedus 13), mis on väga suur samm veelgi puhtama keskkonna poole.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.