Rimi Eesti Food asendas vanad plastikust aknaga pagaritoodete kotid 100% paberist kottide vastu ning säästavad sellega 14 tonni plastikut aastas, sõnas Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
„Varem kuulusid meie pagaritoodete kotid segapakendi hulka, sest neil olid kilest aknad. Nüüd on pakendite arendusega sinnamaani jõutud, et saadaval on ka läbipaistvast paberist aknaga paberkotte,“ lausus Bats. „Tänu uuele pakendile hoiame ainuüksi Eestis kokku aastas 14 tonni plastikut ning kogu Baltikumi peale moodustab see 70 tonni (Lätis 43 ja Leedus 13), mis on väga suur samm veelgi puhtama keskkonna poole.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.