• 07.08.20, 12:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

70% Telia klientidest ostavad kaupa järelmaksuga

Telia kauba ja finantseerimise valdkonna juht Maksim Melamed rääkis Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik, et e-poe klientidele on järelmaksu võimaluse pakkumine oluline ning täna ostavad umbes 70% nende klientidest just sedasi.
70% klientidest ostavad Telia e-poest järelmaksuga
  • 70% klientidest ostavad Telia e-poest järelmaksuga
  • Foto: Kuvatõmmis
„Arvestades tänast olukorda, siis meie klientide seisund on selline, et proovitakse pikemaks ajaks osamakseid jagada,“ ütles Melamed ning lisas, et kui seni on olnud järelmaksu periood 2 aastat, siis täna näeme, et soovitakse kuni 30 kuulist järelmaksu perioodi. „See on ka arusaadav, kuna inimesed tahavad praegusel hetkel makseriski maandada ja tasuda toodete eest pikema aja jooksul.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele