• 07.08.20, 12:47

70% Telia klientidest ostavad kaupa järelmaksuga

Telia kauba ja finantseerimise valdkonna juht Maksim Melamed rääkis Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik, et e-poe klientidele on järelmaksu võimaluse pakkumine oluline ning täna ostavad umbes 70% nende klientidest just sedasi.
70% klientidest ostavad Telia e-poest järelmaksuga
  • 70% klientidest ostavad Telia e-poest järelmaksuga
  • Foto: Kuvatõmmis
„Arvestades tänast olukorda, siis meie klientide seisund on selline, et proovitakse pikemaks ajaks osamakseid jagada,“ ütles Melamed ning lisas, et kui seni on olnud järelmaksu periood 2 aastat, siis täna näeme, et soovitakse kuni 30 kuulist järelmaksu perioodi. „See on ka arusaadav, kuna inimesed tahavad praegusel hetkel makseriski maandada ja tasuda toodete eest pikema aja jooksul.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele