Telia kauba ja finantseerimise valdkonna juht Maksim Melamed rääkis Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik, et e-poe klientidele on järelmaksu võimaluse pakkumine oluline ning täna ostavad umbes 70% nende klientidest just sedasi.

- 70% klientidest ostavad Telia e-poest järelmaksuga
- Foto: Kuvatõmmis
„Arvestades tänast olukorda, siis meie klientide seisund on selline, et proovitakse pikemaks ajaks osamakseid jagada,“ ütles Melamed ning lisas, et kui seni on olnud järelmaksu periood 2 aastat, siis täna näeme, et soovitakse kuni 30 kuulist järelmaksu perioodi. „See on ka arusaadav, kuna inimesed tahavad praegusel hetkel makseriski maandada ja tasuda toodete eest pikema aja jooksul.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.