Telia kauba ja finantseerimise valdkonna juht Maksim Melamed rääkis Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik, et e-poe klientidele on järelmaksu võimaluse pakkumine oluline ning täna ostavad umbes 70% nende klientidest just sedasi.

- 70% klientidest ostavad Telia e-poest järelmaksuga
- Foto: Kuvatõmmis
„Arvestades tänast olukorda, siis meie klientide seisund on selline, et proovitakse pikemaks ajaks osamakseid jagada,“ ütles Melamed ning lisas, et kui seni on olnud järelmaksu periood 2 aastat, siis täna näeme, et soovitakse kuni 30 kuulist järelmaksu perioodi. „See on ka arusaadav, kuna inimesed tahavad praegusel hetkel makseriski maandada ja tasuda toodete eest pikema aja jooksul.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.