• 07.08.20, 12:47

70% Telia klientidest ostavad kaupa järelmaksuga

Telia kauba ja finantseerimise valdkonna juht Maksim Melamed rääkis Äripäeva raadio saates „E-kaubanduse areng ja tulevik, et e-poe klientidele on järelmaksu võimaluse pakkumine oluline ning täna ostavad umbes 70% nende klientidest just sedasi.
70% klientidest ostavad Telia e-poest järelmaksuga
  • 70% klientidest ostavad Telia e-poest järelmaksuga
  • Foto: Kuvatõmmis
„Arvestades tänast olukorda, siis meie klientide seisund on selline, et proovitakse pikemaks ajaks osamakseid jagada,“ ütles Melamed ning lisas, et kui seni on olnud järelmaksu periood 2 aastat, siis täna näeme, et soovitakse kuni 30 kuulist järelmaksu perioodi. „See on ka arusaadav, kuna inimesed tahavad praegusel hetkel makseriski maandada ja tasuda toodete eest pikema aja jooksul.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele