• 12.08.20, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijad eelistavad üha enam kontaktivabu makselahendusi

Tarbijate teadlikkus erinevatest makselahendustest on väga erinev, kuid järjepidevat kasvu näitavad nii viipe- kui mobiilimaksed ja iseteeninduskassade kasutuselevõtt. Viirusohust tingituna eelistatakse üha enam makselahendusi, kus on minimaalne kokkupuude teiste inimestega.
Tarbijad eelistavad üha enam kontaktivabu makselahendusi
  • Foto: Circle K
Eesti Panga makse- ja arveldusosakonna spetsialisti Tiina Soosalu sõnul on uute makselahenduste osakaal stabiilselt tõusnud. „Märtsi lõpus tõstsid pangad viipemakse limiidi 25 eurolt 50 eurole, et eriolukorras vähendada kontakti terminaliga ja seeläbi tõkestada viiruse levikut. 2020. aasta teises kvartalis tehti 38% kaardimaksetest viibates, mis on 14% rohkem kui aasta varem,“ selgitas Soosalu. Ta lisas, et kuigi viipemakse võimalus on nii Eestis kui mujal maailmas juba üsna juurdunud nähtus, siis kasutavad Eesti elanikud seda võrdlemisi tagasihoidlikult.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele