• 14.08.20, 09:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jana Kukk: koroonakriisi mõju ostlemisele – kolm järeldust

Eriolukord muutis Eesti inimeste igapäevaseid ostuharjumusi, kuid mitte niivõrd, nagu ehk arvata võiks, kirjutab strateegilise disaini agentuuri asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk värskele uuringule toetudes.
Jana Kukk.
  • Jana Kukk.
  • Foto: Polina Volkova
Suured toidupoed olid juba pikemalt silmitsi väljakutsega, kus tehnoloogia vallas eesrindlikud kliendid olid toidukorvi e-poest tellimise järele proovinud ja paljud ka rutiiniks muutnud. Samal ajal oli skeptikuid netiostlemist proovima saada pea võimatu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele