Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jana Kukk: koroonakriisi mõju ostlemisele – kolm järeldust
Eriolukord muutis Eesti inimeste igapäevaseid ostuharjumusi, kuid mitte niivõrd, nagu ehk arvata võiks, kirjutab strateegilise disaini agentuuri asutaja ja TTÜ õppejõud Jana Kukk värskele uuringule toetudes.
Suured toidupoed olid juba pikemalt silmitsi väljakutsega, kus tehnoloogia vallas eesrindlikud kliendid olid toidukorvi e-poest tellimise järele proovinud ja paljud ka rutiiniks muutnud. Samal ajal oli skeptikuid netiostlemist proovima saada pea võimatu.
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.