Mänguasjade ja lastekaupade hulgi- ja jaemüügiga tegeleb Anvol OÜ kasvatas eelmisel majandusaastal nii hulgi- kui ka jaemüügi käivet, kui ka ärikasumit ning ettevõte hindab enda tegevust edukaks.

- XS mänguasjad
- Foto: Kaubandus.ee
Hoolikalt valitud esindatavatest kaubamärkidest koosnev hulgimüügi portfell, tugev jaemüügi kett ja hästi läbi mõeldud turunduskampaaniad kasvatasid läbimüüki ja avaldasid positiivset mõju ettevõtte üldistele finantsnäitajatele. Jätkus laovarude ja kulubaasi optimeerimisele suunatud tegevus, mis omakorda mõjutas ettevõtte käekäiku positiivselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.